Besvarelser på medlemsundersøgelsen

17. marts, 2021

 

På vegne af klubben bestyrelsen og ledelsen på The Scandinavian vil vi gerne sige jer tak for den fantastiske respons på medlemsundersøgelsen. Det er glædeligt at de over 550 besvarelser repræsenterer så stor del af medlemmerne.

Som ledelsesgruppe tager vi os hver gang den fornødne tid til at analysere data og læse alle kommentarer fra medlemsundesøgelsen. Oplysningerne hjælper os med at tage kortsigtede og langsigtede beslutninger, som vi her vil fortælle dig lidt mere om.

Tidligere er investeringer som indendørstræning, fordele med bilvask, nye stier på banerne, udvidet shortgame område, og skohorn i omklædningsrummet alle kommet fra medlemmernes kommentarer i medlemsundersøgelsen

 

De første tre spørgsmål i medlemsundersøgelsen..

  • Vi bruger de første tre spørgsmål til at oprette en Net Promoter Score. Denne score bruges til at opsummere medlemmers tilfredshed.
  • Generelt er en Net Promotor Score på 8,0 høj, dog er den 0,2 lavere end 2020, og det er noget, som vi ikke er tilfredse med og vil handle på.
  • Selvom der er ting der kan forbedres, er vi samtidig meget glade for, at 8.7 / 10 vil anbefale The Scandinavian til en ven.

 

Hvad er vigtigst for medlemmer?

  • Som i de foregående medlemsundersøgelser er tilgængelighed og kvalitet vigtigst for medlemmerne
  • Træningsfaciliteter har også en høj prioritet for medlemmerne.

 

Vigtige spørgsmål

Efter løbende feedback fra medlemmer i 2020 stillede vi følgende spørgsmål. . “Tilgængelighed er vigtigt for alle medlemmer på The Scandinavian. Beskriv hvilken tilgængelighed du gerne ser på The Scandinavian fremadrettet, sammenholdt med prisen på dit kontingent? (vi er pt. 1.070 aktive medlemmer)”

2021
1 Status quo. Jeg er tilfreds med den nuværende pris og tilgængelighed (75,3%)
2 900 medlemmer – 20% kontingentstigning (19.1%)
3 800 medlemmer – 40% kontingentstigning (4.3%)
4 700 medlemmer – 60% kontingentstigning (0.7%)
5 500 medlemmer – 100% kontingentstigning (0.6%)

 

  • Resultatet fortæller, at 75% af medlemmerne foretrækker, at vi forbliver på et niveau, der svarer til det, vi er på i øjeblikket og at tilgængeligheden er i tråd med prisen på medlemskab.
  • Vi er klar over, at 2020 var et usædvanligt år, og vi vil fortsætte med at evaluere medlemsantal og tilgængelighed, når tingene vender tilbage til det normale.
  • Tilfredsheden med tilgængelighed er gået fra 8,5 til 7,6 i dette års undersøgelse

 

Spørgsmål om banerne

Vurder den overordnede kvalitet af golfbanerne 8,2
Vurder kvaliteten på teestederne gennem hele golfsæsonen 8,4
Vurder kvaliteten af fairways gennem hele golfsæsonen 7,9
Vurder kvaliteten af bunkers gennem hele golfsæsonen 7,8
Vurder kvaliteten af greens gennem hele golfsæsonen 7,7

 

Den overordnede tilfredshed på 8,2 er høj, men er reduceret lidt. Det vil vi straks tage fat på og planlægger derfor flere handlinger og tiltag som er beskrevet i den netop udsendte baneopdatering.

Det kommende store vandreservoir vil hjælpe på måden vi præsenteret banerne på når det gælder sundhed på fairways, græsstier, grønne omgivelser og træningsfaciliteter – område der ikke bliver prioriteret når vi skal spare på vand.

Med hensyn til kvaliteten på greens har greenkeeperteamet netop lagt en plan for at øge den mængde af ​​sand, der året igennem tilsættes greens. Dette kombineret med en ændring i typen af ​​sand, vil fortsat give os kvalitet på overfalden og sundhed på greens, og samtidig give medlemerne mere fasthed og hastighed.

 

Spørgsmål om restauranten

Vurder din overordnede oplevelse når du benytter restauranten og caféen 8,5
Vurder kvaliteten af maden i caféen (ikke restaurant) 8,5
Vurder kvaliteten af maden i restauranten (ikke café) 8,9

 

Tilfredsheden med restauranten er fortsat ekstremt høj og er et vigtigt aspekt i klubben, som vi er meget stolte af. Nogle af de enkelte kommentarer vi har modtaget vil blive overvejet og handlet på.

Noget af det vigtigste vi tager med os fra spørgsmålene til restauranten, er medlemmernes ønske om at kunne købe mad og drikke på banerne. Dette kigger vi på for øjeblikket, og vi ser frem til snart at kunne fortælle jer om nogle tiltag som vi vil prøve af i den kommende sæson.

 

Vigtige tiltag på den korte bane

  1. Baseret på den høje prioritet på kvaliteten af træningsfaciliteterne har vi valgt at fordoble den kommende ordre på rangebolde og vil fremover lægge endnu større vægt på kvaliteten af ​​disse områder.
  2. Baseret på feedback vedrørende kommunikation til medlemmerne har vi valgt at ændre vores strategi og vil fremover kommunikere oftere med mindre indhold og færre indslag der kræver login. Vi har introduceret vores nye podcasts og vi vil fortsat opdatere dashboardet for medlemmerne med alt hvad du behøver at vide om klubben.
  3. Vi vil også fokusere mere på selve præsentationen af ​​klubhuset og de omkringliggende faciliteter. Dette betyder at vi vil priortere yderlig rengøring og vedligeholdelse af disse områder.

 

Endelig vil vi endnu engang takke jer for at tage tid til at gennemføre medlemsundersøgelsen. Resultaterne og kommentarerne af undersøgelsen bruges i øjeblikket af ledelsen og begge bestyrelser til at skabe en ny femårs strategiplan.  Den glæder vi os til dele med jer, når den er færdig.