24. marts, 2022
Mange tak til alle jer, som deltog i vores medlemsundersøgelse. 48 % af alle medlemmer færdiggjorde undersøgelsen, og vi mener, at dette giver os en repræsentativ afspejling af, hvad vores medlemmer synes om The Scandinavian.
Generelt er tilfredshedsniveauet i klubben på et højt niveau, og I vil i høj grad anbefale klubben til en ven med en score på 8,7 ud af 10. På et andet vigtigt spørgsmål, om hvor tilfredse I medlemmer er med jeres tid i klubben, er der en score på 8,6 ud af 10. Disse to flotte tal, kombineret med vores lave udmeldelsesrate, er et positivt tegn på fremtiden.
Vi sigter hvert år efter, at vores klub skal forbedres, udvikle sig og sigte endnu højere for at give dig den bedst mulige oplevelse!
Ud fra medlemsundersøgelsens mere end 1200 feedbackkommentarer, har vi fremhævet 13 nøgleområder, som vi ønsker at forbedre for at gøre din oplevelse endnu bedre.
Golfbaner (8,1 ud af 10 – Samlet kvalitet af banerne)
For at forbedre din oplevelse når du er ude og spille golf, har vi besluttet at lave følgende tiltag:
- Vi vil skærpe indsatsen betydeligt for at øge hastigheden på greens i længere perioder. Det betyder, at vi sænker klippehøjden og anvender en nyindkøbt tung maskine til en mere effektiv rulning af greens. Denne mindre ændring i vores filosofi medfører en større risiko for at udvikle sygdomme og mos på greens, men vi mener, at det kan håndteres. Og vi vil naturligvis hele tiden holde nøje øje med udviklingen.
- Pin-placeringer vil ændres hver anden dag, medmindre der er meget lidt spil på banerne. Dette vil også gælde i alle weekender.
- Der vil blive gjort alt for at forbedre omgivelserne omkring greens. Dette vil omfatte en prioritering af det nye tilgængelige vand, yderligere skiltning og opsætning af sten til at dirigere kørsel med buggies og undgå buggy trafik tæt på greens.
The Waters (8,3 ud af 10 – Samlet tilfredshed ved brug af restaurant og café)
- Vi vil i år fokusere mere på on-course service, hvilket betyder, at vi har investeret i en ny drinksbuggy. I vil kunne møde drinksbuggien i weekender og på helligdage, og vi vil fremover blive bedre til at kommunikere, hvornår drinksbuggien vil være tilgængelig.
- Vi vil forpligte os til at øge antallet af vegetariske og veganske retter, som vil være tilgængelig på menuen i løbet af sæsonen.
Golf Operations
- Sammen med golfklubbens bestyrelse vil vi se på de sociale aktiviteter i klubben og de muligheder der er for at øge antallet af aktiviteter.
- Vi kigger i øjeblikket på vores træningsfaciliteter. Vores målsætning er at opgradere vores træningsfaciliteter, da vi også her vil være blandt de bedste. Vores plan er at undersøge de forskellige muligheder, og dette inkluderer også den nyeste teknologi. Det er en stor og omfattende opgave, og vi synes dermed også, at vores kommende nye Head Pro skal involveres. Vi ser frem til at fortælle mere om vores konkrete planer på et senere tidspunkt.
- Vi vil undersøge muligheden for medlemsrejser i efteråret 2022 og foråret 2023. Vi vil i løbet af sæsonen annoncere rejserne til spændende lokationer, hvor der også er mulighed for træning.
Klubhuset
- Vi har sammen med vores rengøringsfirma udtænkt nye procedurer, samt udvidet rengøringen i løbet af dagen med fokus på toiletter og omklædningsrummene.
- Vi er i gang med at undersøge, hvordan vi skal efterkomme den store efterspørgsel på elektriske opladere. Dette er noget, vi gerne vil supportere, og vi håber at kunne være i stand til at dele en update snarest.
Golfklub og etikette
- Vi har desværre oplevet, at teetider ikke bliver afmeldt, hvilket ikke møder klubbens værdi om at respektere hinanden. Dette går ud over tilgængeligheden, som er vigtigt for alle klubbens medlemmer. En ny procedure vil blive indført til at reducere ”no shows”.
Kommunikation
- Sammen med vores digitale partner leder vi efter en løsning, så vi kan undgå behovet for at logge ind for at læse vores nyhedsbreve. Imens vi venter på dette, håber vi, at I stadig vil læse vores nyhedsbreve.
- I de kommende uger vil vi præsenterer en virksomheds struktur for The Scandinavian. Hermed håber vi på at klargøre hvordan klubben drives og hvordan beslutninger træffes.
Endnu engang tak til alle jer, der har deltaget i medlemsundersøgelsen. Jeres kommentarer og feedback er meget vigtige for den videre udvikling af The Scandinavian.